Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійне обслуговування/ремонт ви можете отримати звернувшись до ТехПідтримки інтернет магазину, для подальшої консультації VIBER +380637459924
+380661398732
+380680271190
У смс зверненні обов'язково вкажіть:
- номер замовлення;
- номер телефону;
- номер ТТН нової пошти;
- причина повернення (фото/відео).
ОБОВ'ЯЗКОВО ОГЛЯД ТОВАРУ НА ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ, ЯКЩО В ТОВАР ЗЛАМАН НАПИШИТЕ ПРЕТЕНЗІЮ ВІДРАЗУ НА ВІДДІЛЕННІ, ПОЗА ПОШТОЮ ПРЕТЕНЗІЇ НЕ ПРИЙМАЄМО.
Де і як можна зробити обмін чи повернення?
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, зламаних деталей тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- наявність квитанції щодо оплати товару.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності укладання сервісного центру (якщо в цьому є потреба, є введення специфіки товару, наприклад навушники, камери, телефони), про те, що умови експлуатації не порушені.
Як обміняти чи повернути товар, який не підійшов, не сподобався та інше? За Законом України "Про захист прав споживачів"
Переконайтеся, що з моменту покупки минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки. Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару у Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню: товар не має ознак використання та пошкоджень, у повній комплектації (як на момент придбання), чи збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості.
У яких випадках гарантія не надається?
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару.
- Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
За яких умов буде виконано повернення?
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки.
Ви можете обміняти або повернути його протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, зламаних деталей тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності укладання сервісного центру (якщо в цьому є потреба, мається на увазі специфіка товару, наприклад, навушники, камери, телефони), про те, що умови експлуатації не порушені.
Для інформації: Стаття 9. Права споживача під час придбання товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі на відділенні нової пошти, скарги на НЕ комплект, побитий товар тощо поза поштою НЕ ПРИЙМАЄМО.
Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:
- Продовольчі товари.
- Лікарські засоби.
- Предмети сангігієни.
- Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
- Корсетні товари.
- Парфумерно-косметичні вироби.
- Перо-пухові вироби.
- Дитячі м'які іграшки.
- Дитячі гумові надувні іграшки.
- Зубні щітки.
- Мундштуки.
- Апарати для гоління, машинки для стрижки.
- Помазки для гоління.
- Гребінці, гребені та щітки масажні.
- Сурдини (для духових інструментів).
- Скрипкові підборіддя.
- Рукавички
- Тканини.
- Тюлегардинні та мереживні полотна.
- Килимові вироби метражні.
- Білизна натільна.
- Білизна постільна.
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- Товари в аерозольній упаковці.
- Друковані видання.
- Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
- Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
- Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.